Änglar och demoner

Igår vankades det Bio. 20.30 började Änglar och Demoner på umeåsbiograf
Med en klassikermeny tågade vi in i biosalongen. Våra platser går väl att diskutera.
Men jag hävdar att våra platser var rätt bra ändå. Längst ner och längst till vänster.. Ingen långa farbron framför och man får plats med grejerna. (Jag resornerar så eftersom jag glömde hämta ut de andra biljetterna) Filmens betyg får 5 av 5 toast enligt mig. Dock finns det inte många biofilmer jag tycker är dåliga så bäst att ni skapar en egen uppfattning. History is my passion and so is movies

Kommentarer
Postat av: petra

mjao! vilket datum kommer du hem????????

2009-05-17 @ 11:17:55
URL: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0