Egen tid

Det är viktigt med egen tid. Fråga bara Petra hon måste typ ha 6 timmar om dagen, minst?!. Speciellt när hon vaknar. Hon hade nog tyckt det var jobbigt att ha pojkvän för hon går upp 2 timmar innan jobbet bara så hon kan vara själv, dricka kaffe och läsa tidningen - utan att någon stör.
Jag tycker själv det är mysigt att ha någon brevid när jag pysslar med saker och ting men helt klart värderar jag egen tid. Det blir dock inte så mycket av den. Antingen är det träning, eller så är jag med Eric ♥ eller någon av mina flickor. Hur längesen var det inte jag bara satt  hemma och scrapade? Mitt problem är att jag tar på mig för många uppgifter och hittar aldrig någon tid för mig själv, gör jag det ser jag alltid till att hitta n¨ågon ny uppgift.
Men idag är det annorlunda, Har nästan varit ensam hela dagen, städat, packat och pluggat - mysigt faktiskt. Avbröt med en spontan cykling till Eric bara för att få en liten puss. Kommer knappt innanför dörren innan telefonen ringer (som vanligt) och jag var tvungen att dra men ändå. Ikväll blir det popcorn och 1 (2,3,5)STORT glas pepsimax - Hogan knows best och plugg. Jag SKA INTE gå ut! Nej jag får inte! Måste tvinga mig själv.

Lustigt. Ser på Hogan knows best men texten ligger antingen före eller efter deras diskussioner haha. Hel skoj att kolla på, tur man behärskar engelska ;)

Kommentarer
Postat av: Ida

hej:) jo visst får du skicka med en väska. jag åker den 7 juni 0500 på morgonen så bestäm du när du kan ha den färdig packad så hämtar jag den

2009-05-27 @ 20:48:25
URL: http://idahjartaumea.blogg.se/
Postat av: petra

egen tid är det näst bästa som finns. em tid är ju bäst!

2009-05-30 @ 14:13:15
URL: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0