Full fart

En ny fräsch blogg? Ja tacka Syrran, min alldeles egna Grafiker! ♥


Uppe med tuppen för ett spinningpass, närmre bestämt kl 07.15 drog det igång.. Efter passet var det en snabb recoverybar för att sedan köra ett tufft badmintonpass där My utmanat mig, eller tvärtom kanske? Haha
Det var faktiskt jobbigare än var man trodde, eller så var jag för engagerad. Fick till några riktiga smashar och dropbollar ;) Kanon nöjd ställde vi oss i en svalkande dusch följt av en varm och svettig ångbastu. Och fredags-mysigasom vi är cyklades det ner till Droskan och åt smaskig lunch följt med en sväng inom Syst*met :)
 
   

I idrottspsykologin håller vi på med intervjuuppgift - examinationsuppgift. Och den spelade jag in idag, you go girl.
My som är rädd för ormar fick bli mitt analysprojekt ;) - tro mig man kan hitta mycket konstigt med henne! : )

Ta vara på fredagen, det är den bääästa dagen. Den innebär som ni alla säkert vet  T a c o s  på menyn. Och idag skall jag faktiskt gå och se Änglar och Demoner.

Nu transkibering - sucks big time

Kommentarer
Postat av: Sis

Ja grymt fint är den..;)

2009-05-16 @ 20:07:23
Postat av: Anonym

Jätte fint tycker jag=)

När kommer du hem egentligen?

Tycker om att ha dig hemma i Hstad!

2009-05-18 @ 16:37:50
URL: http://notebookwithpictures.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0