Good morning S u n s h i n e

Uppe med tuppen, ja jag somnade ju kl 21.. missade hela filmen.. har ont i mitt tandkött pga av visdomstand -crap.  Jag menar mer visdom? Det kommer ju rinna över så vis som jag är?

Anyway.. upp , god frukost + en trött eric, jo men varför inte,.. Jag skolkar och Eric åker till skolan. For real har man så ont i tandköttet, inte gjort någon matlåda och en punkterad cykel har man all rätt att vara hemma och göra nytta. Framför allt när föreläsaren är IS? You know what im talking about!!

På med löparskorna och ut på en tur i det fina vädret. Dagen fortsätter med reflektionsgrupp, gym och kvällsmat.. ♥


Kommentarer
Postat av: idamari

Ah, min visa fjälla. Du gör rätt i att stanna hemma : ) Puss

2009-05-12 @ 11:45:32
URL: http://idamarithornberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0