Måttligt bitter..

Som ni säkert vet har jag två lägenheter nu..  Jag har sagt upp den på Tviste men det är 3 mån uppsägning.. Balticgruppen lovade att så fort de kunde lägga ut den . Ringer dem idag och då visar det sig att de antalgligen inte kommer lägga ut den innan inflyttningsdatumet för det finns andra ettor som går före. Jaha tack, en extra hyra att betala.. en på 3600 och en på 3800 i juni mums, rik student som man är. Sen säger hon att jag kan söka folk och be dem kontakta henne. Men tack, det frågade jag för 2 månader sedan och det fick jag inte. Lätt att hitta någon som vill flytta in på 2 veckora notice?  Besviken ...


Annars är jag glad, som oftast:) Har nyss haft en intressant föreläsning om  Sokratiskt förhållningssätt och sedan tränat mage och triceps. Brutalbänken är en riktig going haha. Sen blir det att träna med Brännbollslaget. Yran here comes Perssons Pack  vi är en av de typ över 1000 lag som tänker ställa upp :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0