Berg o dalbana

Måndag - 5 dagar tills fredag, sweet. Men det var ingen klockren dag.. Mådde dåligt och slaggade i soffan från 12-17. Efter den "lilla" stunden var det dags för punchout. 2 minuter in i uppvärmningen stukar en tjej foten och jag och Bosse är de ända som kan PRIIIIICEEEEE. Så vi springer dit och pysslar om och så mycket mer träning än så blev det inte. Suck säger jag eftgersom jag bara tränade för jag skulle kunna dricka en UNDERBAR Gainomax ack ack. Hem och till min förvåning sitter Eric i soffan och ser lite deppig ut. Yes min dator hade slutat fungera. Greaaat. En dag innan vi får hemtentan som jag måste hååååtd jobba på. Jag blir ledsen arg och går ut och går en låååång promenad mot ica. Inte så långt men kändes långt ;). hem och Eric ger mig en kram och allt är bra igen. Vi sätter oss i köket och pillar med datorn lite. Vi fick igång den, sweeet.

Tisdagen började mycket bättre. Spinning med Mysan, undrar hur långt vi hade kommit om cykeln inte satt fast, vi trampade nämligen på som baaara den! Efter det blev det stan och en ny SVEA tröja och 3 par trosor :) (Min är dock BLÅ och VIT) Och givetvis Droskan - yeah baby.

Oh glömde nästan ;) Vi bokade nyss en resa. Eric och jag drar till Egypten på söndag, en vecka, 30 grader jadå ;)
Nu blir det jobb en sväng, innan dess en redovisning, en föreläsning sen jobb... Njut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0