Vilken kväll

Dagen började med en morgonpromenad med ida och fortsatt med en urmysig frukost med henne och Mys-lii :). Sedan var det bara att dega. Kände mig lite hängig så däckade ett tag. Sedan blev sovrummet färdigmålat och jag och Eric Stooooor städade med stort S. Varenda skåpslucka glänser numera. Vidare mot staden med Frugan och shopping!! En jätte läcker klänning till Mysans fest i morgon, en tjocktröja, en långarmad tshirt och tights. Vidare mot Allstars. Vilken röra. Jag hade ordnat med att Mys kompisar skulle överasska på Allstars men de var sena och jag fick panik för My skulle jku bli överasskad. Vi fick ändra på tiden, fjäska för personalen men det blev tillsist succé. Mysan både gapade och skrattade och kanske till och med någon lite tår, så glad blev hon. Efter en "Las Vegas" - ryggbiff med klyftpotatis, majs och tomat, Cheesecake som var av mörk choklad och hallon, körde vi hem. Nörjda och glada och nu blir det att sova för imon blir det kassaarbete på ICA Berghem och sedan vidare mot Feeeeeest!!

Kommentarer
Postat av: Mysan!

Snacka om att bli överraskad! Ni är helt underbara! <3 ps. de kom en tår!

2009-10-24 @ 10:18:20
URL: http://mysanw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0