Coreutbildning

Idag har det varit full rulle på IKSU. Coreutbildning hela dagen lång. Givande och rofylld. Många övningar som man fick tänka till på och justera, vilket var nyttigt. En och annan ömmande muskel i magen ikväll, ja!
Igår var det myskväll med Mysiga My, En shopoholics confessions, aj då. Man kände igen sig lite för många gånger. INTE på betalningsanmärkningarna, fy heller men på tänket... usch.. ja men hur kul är det inte. T.o.m Oscar säger så hehe.. Känns vettigt!
När jag kom hem tog Eric med mig på en promenad och bjöd sedan på Tacos. Nu bakar jag bröd. Det blir en macka och lite te. I morgon vankas det mycket skolarbete på Lindell och Punch out på kvällen, tjoohoo

Ps, thanks sis.. En fin blogg :) Ds.

  

 


Kommentarer
Postat av: petra

sjukt fin din blogg blev eller!!!! hälsa petra de!

saknar dig.. nästan så att jag saknar inger också

2009-09-13 @ 23:25:38
URL: http://ppetraa.blogg.se/
Postat av: Jocke

hahha den lilla råttan! :D hoppas du har det bra tjejen :)

2009-09-25 @ 16:51:53
URL: http://elofsonsemb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0