Hård körning

Ja de senaste dagarna har inneburit måååånga timmars plugg. Case Änglamark. Ingen humorshöjare direkt men en del av kursen så gilla läget? Mysan Sandy Frugan och jag utgör en eminent grupp och vi ärfaktiskt riktigt ambitiösa. Förväntade mig faktiskt mycket mer skit snack men vi är seriösa. Strax klara, bara fin lir sen lägga sig på latsidan? Oh no, tenta på gång. Dags att börja plugga mer på den.. jaja.. Det blir faktiskt mer och mer intressant ju mer man kan. Igår var jag heeeelt slut efter pluggandet som varade i 7 timmar konstant och träningen blev lidande. Mitt huvud orkade inte med kombinationer och tänk så jag bytte ut veckans bästa punchout (efter mitt mohaha) mot en låååång power walk med Frugan. Från stan mot Teg och runt en sväng tills vi hamnade på Mariehem. Här köptes det nya spännande ingredienser till matbröd. Dinkelflingor, aprikoser,russin,solrosfrön & linfrön. Blev smask. På kvällen däckade jag som en däck?

Idag moooorgon spinning. Sweet, finns nog ingen bättre start på dagen, eller jo vakna meed Eric och få äta en mysig frukost men det innebär stor förbränning av kolhhydrater haha. Nej men spinning är roligt men inte lika roligt som att vara med Eric, det är helt klart. Iallafall det blev en lång parantes haha. Spinning, handledning och sedan mot Teg för att fixa naglarna. 1,5 timme senare fräscha naglar och mot skolan för lunch och  plugg. Vi kom i riktigt flow och några timmar senare var vi nästan klara. Hem och duka, Frugan kommer på på middag. Lax och koktpotatis - delicious. På med träningskläderna för Punch out med Palmer. Palmer gjorde väldigt bra ifrån sig, en ny punchout kompis kanske? Nu dricks det te och television med Frugan. Puss.


Dagens middag med Frugan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0