Ouff

Dagen efter si så där.. Men Gårdagen blev toppen. Skattjakten på dagen och sedan vid femsnåret rullade Mysan och Sandy in och förfestandet drog igång, även slingningen drog i gång sista sekunden men hann givetvis och resultatet blev kanon. Lite kopparguld i underhåret och några små partier. Sandy och My är klockers. Lag Sverige & Jamica kom hem till mig, över 33 pers på 44kvm.. men det gick bra. Mycket gap och fotboll i bakgrunden men fokusen låg på charader och musiktävlning. 

Rolig musiktävling.
Två lag som står på rad.
Första laget börjar och en av medlemmarna springer fram och sätter sig på en stol och får en artist tilldelad på en lapp. Uppgiften är att sjunga låtar som identifierar artisten. Man får passa om man inte kommer på någon låt och det är det nästa man i kön. Man ahr en och en halv minut på sig att plocka fram så många poäng som möjligt. När tiden är ute är det andra lagets tur.

Efter några timmar och en vinst för Jamica i lekar fick de en låda med alkohol, Asti, öl och cider. Kanonen!
Cykeltur mot Corona där det dansades heeeela kvällen. Jag och Sandy rockade på dansgolvet och Mysan blev för full och åkte hem. Ja hoppas du skäms Gumman ;)

Tillsist rullade min inte allt för nyktra pojkvän in;) och jag blev vääääldigt glad. Jag och Eric dansade hela kvällen och hade en toppen kväll tillsammans. Älskar att vara ute med honom och dansa, han är så underbar.'


 

 

 


Kommentarer
Postat av: Mysan

Du är klockers!

2009-09-07 @ 23:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0