Punchout och skolarbete

De senaste dagarna har mest inneburit plugg måste jag väl säga.. Foundations of marketing, hur värst skoj låter det? Nja, ju mer man lär sig ju roligare är det. Kunskap är alltid bra men inte alltid lika rolig kanske?

Igår var det meningen att det skulle bli Afro men tiden räckte inte till och det blev en morgonpromenad. På kvällen skulle det bara funk men även det blev tydligen ändrat och vi svajjade in på Aerobis Dance istället... Förstå trodde jag att min sista stund var kommen men i passets slut satt alla rörelser någorlunda på plats, vilket kändes kanon. Så mer av den varan blir det.

Idag satt vår lilla mysgrupp, frugan,mysan och sandy heeeela dagen med Case Änglamark, och vi är på god väg.
Hem för att ladda upp för terminensförsta punchpass, som jag är instruktör för då. Skoj som attan. Det blev ett välkombinerat pass med mycket slag och sparkar såklart. Passet råkade bli aningen hårt då man såg i slutet hur folk nästan la sig på makren och kippade efter andan, men sorry dudes, jag gillar håra träningspass, man ska känna att man tränar och inte små flummar! Snabbt på cykeln mot Ica, ja där fattades det folk, blev en och en halvtimmes jobb där, ja men varför inte. Hemma hade jag ändå bara sett på idol, och hur bra är det EGENTLIGEN på en skala?

Nu blir det sussa, upp tidigt för Spinning kl 7, efter det ett bodybalance pass till 9. Dagen fortsätter med handling, droskan stan och ett Yoga pass. Imon har jag och Eric ett halv år, fniss, mys. Vi ska och spela bowling och äta grillbuffé. Det är också den 11 september och många tankar till usa som 2001 blev attakerade av terrorister. in god we  trust, God bless America!

Btw. idag sa jag ett norrlänskt ord utan att tänka mig för. he hedde, what ever. Man säger det när man lägger bort någonting. Hjälp börjar dialekten sätta sig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0