Tack gode gud för Iksu och min själsfrände

Måndag : Jag kommer hem och möter Eric efter lunch. Vi börjar plugga och jag har verken lust eller ork att plugga. Jag hade köpt en ny mobil som jag inte alls förstod mig på och tack vara tentan hade jag inte en enda minut över att läsa instruktionsboken. Jag blir sur och gnäller och surar. Jag blir ledsen för att inget går vägen.
Eric kramar om mig och säger:- Gumman vet du vad vi gör? Nu gör vi pannkakor och soppa. Efter det sätter vi oss tillsammans så hjälps vi åt med tentorna. - Det finns ingen bättre än honom!♥

IKSU thank gooooood! I går förmiddag bestämde sig någon bygggubbe för att stänga av vårt vatten. Vilket betyder ingen dusch, kan inte gå på toa, kan inte laga mat. Skoj! Så på cykeln och cykla till IKSU för att duscha. Tur att man bor så nära :) Fick idag nya instruktörskläder, sååå snyggga! En vindjacka och två snygga linnen! Eftersom vi är sponsrade av Nike så får vi en snuskigt bra rabatt och idag hämtade jag ut mina nya kläder :) Erics jacka var dock på  tok för stor men mina kläder satt som en smäck! Can´t wait tills tentan är över och jag kan träna som en tok i mina nya kläder, alla morgon spinningspass med Myyysan!

En Stor Stjärna till mig och My som satt idag från 9-19 och pluggade! Dock gör säkert hela klassen det med men kan ju inte dela ut stjärnor till fler idag ;)

Mysan - jag skulle aldrig kunna bli inbrottstjuv, jag fäller för mycket hår.. Haha, okej??

   

   

 




Kommentarer
Postat av: petra

fina kläder bebis!!! jamen jag tyckte du var finare på det fotot som jag la upp=) såg att du hade ännu mörkare;)

2009-10-01 @ 12:45:43
URL: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0