Alla helger,

Har sett likadana ut den senaste månaden. Plugg Plugg Plugg dag ut och dag in. Men effort brukar resultera i att man får ut något bra ur det! Vi får väl hoppas! Igår var det jobb på långa listan. Grymt roligt, tjejerna på MQ är helt underbara och jag längtar tills vi börjar hänga mer, Första daten på måndag, en Öl på något mysigt ställe.

Igår hade vi Richard och Ida över på lite Enchiladas, passions-mango fromage och jordgubbar med grädde. 3 rundor senare av Med andra ord stod Eric och jag som segrare alla gånger och vi kunde somna gott..

Nu framåt, i veckan kommer hemtentan ut och det blir att köra hårt, det blir en hel del Total training om jag får bestämma och en Levis Utbildning!  Ser fram emot att snart få åka och hälsa på Jackie, iiiihhhhh vi kommer så grymt kul! Nu blir det ut på tradera, ja jag har en jacka jag vill bli av med :)

Ah tänk er om ca 50 dagar är jag i Usa, käkar pannkakor till frukost, ser baseballmatcher, dricker en miller och shoppar slut på alla pengar, LÄCKERT!


Kommentarer
Postat av: Mysan

snyggt de blev!! :)

2010-04-19 @ 07:11:54
URL: http://mysanw.blogg.se/
Postat av: Ida

Ooooojjjjjj!!!! Så snyyyyyyggt det blev! =)

2010-04-19 @ 13:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0