Hurraaaay

För nya underbara människor! I måndags körde vi, jag Emelie och Linda en date på Tapas med cava och tilltugg. Sjukligt trevligt och jag måste säga att dessa unga damer är mangefika!! Mer av dem!

Igår var det Levis utb på MQ, Första levisbrallan kom 1873 om någon tycker det är intressant! Snart helg och det vankas deg deg deg, en liten hemtenta men mest deg med Eric, en grillkväll och mys!!
Snart kommer Sandybar och hälsar på, makes me happy och inte långt efter  kommer lilla Mammi! Mamma skickade förövrigt fina pennor till mig idag och majblomma, mamma är bäst ♥.

Förresten, min alldeles egna (egen gjorda;) kalender kom idag!!.. www.personligalmanacka.se check it out!



Kommentarer
Postat av: jenny

tack för tipset om kalendern :) har beställt jag med! :) /jenny från klassen

2010-04-24 @ 21:08:20
URL: http://www.metrobloggen.se/viklund

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0