The Feeeeeling- som bara kan innebära tacos OCH Fest

Har samma känsla som för ca ett år sedan och lite till, när man på fredagar, just kommit hem från stan, ny shoppade festkläder och en klirrades påse. På med partymusike, in i duschen och sedan i lugn och ro i takt med musiken fixa sig och vidare på förfest på Hallonet (min hojj!) Det brukade alltid bli riktigt bra, jag och frugan i spetsen. Hoppas på samma drag idag för jag har då samma känsla som på den gamla goa tiden.
Förövrigt ny slingad och lunchad med my! Som vanligt shoppade vi, vilken kombo! Men i och med att vi drar ned varann i fördärvet kan man inte kalla det fördärvet heller!!
Imon kommer min SAndybar från Halmstad åh vi ska ha så mys, och på onsdag kommer mamma lilla :)
Nu tacos ala Fredag och till Sandy för lite party party, hoppas bra bra uppslutning av klasskompisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0