Lördag 21/8

Jikes, tiden går verkligen fort, redan slutet av Augusti, vart tog sommaren vägen? Minns att jag njöt några dagar där i slutet av juni början av juli men sen då? Gooone. Nåväl, gårdagen blev lugn en god sallad till lunch, med ett spinning pass på förmiddagen, lite plugg och stadsvisit. Både jag och Eric hittade lite saker, mina nästa inköp blir en poncho och klänning från MQ, ev ett par nya skinnhanskar. Sedan var det färd ut mot Håkmark och Ida och Rickard. Det blev sexhjulingstur till utsiktsberget och sedan grillning vid deras lilla koja. Mycket skratt och låga skämt haha! Med våra egenplockade blåbär blev det paj! När vi sedan kom hem däckade jag som vanligt fort till en film haha!.

Idag lördag, en grötfrukost som vanligt och nu snart plugg. Det blir ett överkroppass i gymmet och ikväll TACOS och Grownups på Bio!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0