Nu är det dags

Jag börjar ser ljuset i tunneln, detta slaveri till liv jag levi under juli och delar av augusti börjar lida mot sitt slut och det tackar jag för. Jobbar 75% på MQ och många timmar på Olearys, framför allt under Fotbollen, usch, no thanks till fotboll!!

Nu ser jag fram emot lite plugg och att få upp Eric igen! För en vecka sedan gjorde jag mig redo för att dra köra med Ida och Richard till Sthlm, men hoppa av i Falun för att överraska Eric som blev en lyckligt lottad klarl ;)
Mys på stan, bio, utgång, bad&sol! Underbart skönt med några dagars ledighet!

Imon, Freeedag och jag är ledig på Lördag eftermiddag, Jikes, vad ska jag göra? Har stor städat idag hm.. dags att börja dra sig mot civilisationen igen, Ja kanske.


Åh idag hittade jag min älskade Maison and Scotch tröja som tog slut men kom in igen och endast för 299 (ordinarie 1000.) Och sedan en riktigt söt klänning, perfekt till hösten och ett par strumpbyxor :)

Nu Skall jag måla naglarna!!




Bästa kombon!! Det blå, genomskinligt, får naglarna att bli stenhårda
och det orange/rosa som är helrätt i sommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0