Onsdag 18/8

Uppe med tuppen, kl 06.45 ringde klockan och det var dags för spinning med Ewelie, finns inget bättre sätt att komma igång med dagen på än med henne och ett bra spinningpass. Hem för att somna jämte Eric någon ytterligare timme.
Dagen blev ganska enformig med plugg och mera plugg och en powernap vid 5, hur underbart som helst.

Nu skall jag spendera kvällen med att ta hand om mig själv, äta tacos, fila och måla naglarna, duscha och hemspaa lite, och flirta lite extra med Eric, för ikväll skall det vankas masaaaaage.

middagen idag bestod av palt, första gången i mitt liv och jag älskar det! Mest för att potatiskonsistensen påminde mig om hallonpajsskal ;)

Imorgon är det plugg, en vilodag och på kvällen blir det ett arbetspass på Olearys, ja pengar ska rulla in med!!

Rock on Wednesday!








Kommentarer
Postat av: Martina

Hej Emelie!! Hoppas allt är fint, jobbar du både på olearys o mq i halmstad eller:)

2010-08-18 @ 23:33:24
URL: http://martinaling.blogg.se/
Postat av: Ewelie

Även jag fick bästa starten på dagen; jag fick Empelie! :) Bättre än så är svårt att tänka sig...

2010-08-19 @ 21:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0