Stora saker på gång

Dagen har gått snabbt, som alla dagar när man är ledig. Men har hunnit med en långpromenad med inger, plugg, träning och tjejkväll. Var på Emelie Wiberg spinning idag och där var det svett med stort S. För det första var det ingen ventilation i salen så svetten rann!! Men det var inte den enda anledningen utan tack vare Emelie blev vi alla helt slut!
Det var så varmt att många av oss till och med fick spruta ansiktet med vatten för att piggna till och hämta mer energi. Ja Den där Emelie hon är nu min nya spinningguru som ska få in mig i den världen! Tänkte till och med gå spinning utbildningen nu i höst! Kan bli en ny hobby det där ;) Sen var det hem och äta en bit mat för att sedan få sällskap av Kalla och Josefin, en mycket mysigkväll med snacka och skratt!

Imorgon kommer Eric som sagt och på mitt schema står det löpning & gym följt av frisören och Annika För att sedan välkomna min Eric! Helt underbart. Det skall bjudas på hemmagjord sushi och hallonpaj (må han inte läsa min blogg innan imon ;)

Nu till sängs, Sov gott!

Kommentarer
Postat av: E

Tack för idag fina, grymt på alla sätt och vis! Kram om dig!

2010-08-15 @ 23:23:47
Postat av: Mysan

Grymt emlan att de är uppdateringar igen, gör min vardag på jobbet mycket bättre ;) Pöss på dig!

2010-08-16 @ 08:52:25
URL: http://mysanw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0