Tisdag 17/8

Gårdagen blev riktigt hektiskt och efter en härlig löprunda insåg jag att tiden bara rann iväg och gymmet fick stå tomt idag utan mig. hem och göra en grymt god sallad inspirerad av självaste Ewelie. Mmmm, sallad, tomat, avokado, solrosfrön, bönor, crabsticks, tokfisk, turkiskyoghurt och sweetchilisås. Underbara röra. Efter detta blev det hojj in till Wish och klippa och slinga. Stylingen blev jag ej så nöjd med så gick hem och duschade till det så  jag slapp allt jocks, och nu är jag nöjd :)

Cykla av bara farten hem och rulla lite sushirullar, en med lax,gurka,philadelphia och avokado och nästa blev rostbiff,paprika,roccula och philadelphia, till efterrätt gjorde jag en hallon/blåbärspaj!
Men sjögräset räckte inte och eric skulle komma om 20 minuter så hojjen till Ica och köpa smördegsmojänger och slänga in i ugnen och en svampstuvning på det! Smask! Eric kom in precis när jag torkat klart efter min röra i köket och det blev ett kärt välkomnande, god mat och Angels and demons som vi somnade i från.
Idag har vi både hunnit med sovmorgon, lyxfrukost, handling och pluggning och det finns till och med timmar kvar på dygnet..Nu blir det snart Tacos i och med att vi har en del fredagar att ta igen och lite gym om tiden räcker till!

Rock on!

 
Svampstuvning & rostbiffsmacka med Philadelphia&roccula

Min nya frisyr




Blåbärspannkakor, turkiskyoghurt, syld och rostbffmacka


Kommentarer
Postat av: Ewelie

Du är ju grymmast bland de grymma! Cool tjej, a "keeper". Stor kram tjejen! Hoppas vi får göra go'sallad ihop snart :)

2010-08-19 @ 21:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0