Tisdag 24/8

Är det inte underbart med dagar då man inte har några planer men det slutar ändå att man gör en massa, me like. Upp till en grötfrulle och sedan plugg. När vi lessnade åkte vi till Ersboda och lite sportbutiker för att hitta en allvädersjacka till mig, för detta vädret är inte okej. Eller ja som sagt, det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder men den filosofin är sådär va.. visst jag kan ha ordentliga kläder till vädret med de må vara snygga, sorrt ingen skogsmänniska denna donna. Som ida sa, man kan tro att det är jag som är från Stockholm.

Hittade en fin jacka som skall inhandlas imon efter tenta och innan jobb, och handling.. blir hektiskt, men skall gå.
Har just avslutat ett gympass (ÖK) och löpning. Glömmer alltid att den jäkla maskinen är inställd på 20 minuter sedan nedtrappning, Nåväl hann i allafall en bit på 20 minuter och det var ju ändå gymmet som låg i fokus.
Har ett glädjande besked och det är att jag har avancerat i mina dips. Innan ja i tidig vår så gjorde jag 10 x 3 dips med 15kg hjälp. Nu gör jag 8 x 2 själv med min vikt och då vill jag påpeka att jag har en lovely behind ;)
Skojj, blir ännu mera pepp att förbättra mig i gymmet. Och har ju lilla Ewelie som får mig extra glad att hänga på IKSU igen. Det blir hennes morgonspinning imon offcourse sen heldag!

Sweet dreams! Jag ska balansera ämnen och räkna ph i sömnen!



Dagens middag: i hoptjaffs- som smakar - delicious - ala Emelie



Kommentarer
Postat av: Ewelie

Blir så glad av att läsa om Epelie och hennes kompis Ewelie, fins töser som det verkar.

2010-08-24 @ 21:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0