Dalarna

Vidare till Dalarna och jag har njutit till max av hemma vistelsen i Halmstad. Är inte alls sugen på att åka tillbaka till Umeå men inte långt kvar nu.. En lång bilresa senare är vi nu i Dalarna och idag har vi bara fikat oss igenom dagen och träffat Bosses underbara hundar! En sådan på nästa års klapplista.
Ett uppehåll från träning&bloggande som nu efter en vecka är på agendan igen. Känns skönt med ett litet uppehåll faktiskt, man får alltid en nytändning efter några dagars vila och det tror jag är bra i längden...Och påtal om agenda så har jag köpt en ny, en i ljusbrunt skinn, skitläcker. kan skriva i evigheter, tillsammans med mina nya pennor. Ja ni som känner mig vet vad jag snackar om ;).

Så nu myser jag. Eric är och kollar på Bandy och här sitter jag med ett glas Pepsimax, just avnjutit tacos, som en fredag. Ah dessa stunder kan jag sakna... Minns när jag satt uppe på kvällarna när jag gick på högstadiet och bara pysslade. Det var tider det. Sökte även sommarjobb idag runt om i Falun, Här kommer jag trivas bra ♥.

Imorgon blir det som sagt träning igen då Iksu och Må bättre båda har samarbete med Cms och vi får träna gratis, Sweet. Saknar överkropps-gym, mums,i morgon blir det tips! Och sist jag körde dips, 5 dagar sedan, körde jag 40 st.. Well 10x4, det tar sig. Nu med lite extra 0underbara julkilon blir det tyngre, men hey, bara lite extra träning :)  på tal om extra kilon blir det snart dags för allas nyårslöfte. Kan ju tipsa allmänheten om att skippa det där med att nästa år blir jag hälsosam för det håller inte. Nog för att man vill ha en bra start på det nya året.. men nja har hört det förr ;)

Nu blir det hopp i min Onepiece och måla naglarna. Vissa dagar är jag bara för Chic ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0