Finbesök

Kunde knappt sova, nej väntade ju på finbesök! klockan 8 hämtade jag min Älskade Petra &Tvilllingbror på Umeå Östra. hem för julgrötsfrukost & mitt nybakta bröd. Vidare på en promenad på Idrottsmedicin & Campus. Klockan slog tolv och vi rullade in på Tattoo Paradise, jojo. We scared us for life. Inter nos - Between us! Min på foten & Petras på Revbenet. Trötta men glada drog vi oss hemåt för Pipepalt premiär för Halmstad gänget.. Petra, nej inte riktigt en fantast som i pricinp spottade ut det i handen igen, Niklas tugga å var nöjd.

Vidare mot en shoppingrunda på stan & sedan Kvällsmat på Olearys. Kyckling vingar offcourse och Topblade. Sedan hem till Gladiator. Njutit av mina besökare för idag. I morgon blir det upp med tuppen för träning & stan. Puss.



Kommentarer
Postat av: petra

yaaaaaaay, så underbart vi hade <3<3

2010-12-22 @ 05:57:48
URL: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0