Måndagen 7 December

Då var tisdagen snart över den med. En promenad med Inger och skicka iväg min sista vinterjacka till en traderavinnare vilket gjorde det möjligt för mig att köpa en ny sweet vinter jacka, min favorit peak. Ja gör som Sofie W, bli ett riktigt fan. Efter detta blev det 4 timmar kvällsöppet på Intersport och hem för att öva Massage på Eric inför mitt stora massagetest... Nästa fredag på Peeteera. Underbart.

Nu blir det att kamma luggen och lägga sig till bartenderskolan där jag tycker Mate skall vinna.. för det är den enda killen som jag kände ur serien och det är en trevlig kille, det lilla jag känner han hehe.
OCH jag vill på NIKE Blast i Januari, finns det platser kvar??

Vill du köpa julklapp till mig? Sweeet, köp då denna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0