Torsdag 16 December

Torsdag och jag har ju Jullov! Arbetet är klart och Mötet med LG angående C uppsatsen gick kanon! Nu vill jag bara slappa tills jag kommer tillbaka. Otroligt rusk ute men Niklas & Petra kommer och då vänder nog vädret, tror ni inte?

Jag längtar otroligt mycket nu efter sommaren som skall spenderas i Falun. Har någon en fin lägenhet till oss :)?
Hur som haver, min Ida har blivit Mamma!! Så underbart och lill-skruttan var underbart söt. Längtar tills jag får hålla henne och krama min Ida.  Vill lägga upp bilden men det är Ida som ska få skryta med henne.. Men Sötare unge får man leta efter.

Blir lite senare en promenad mot iksu för benträning och  kondition!
Mina godsaker från stadstrippen igår.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0