Onsdag 15 December

Tiden går så sjukt snabbt fram och faktum att Ida kan bli mamma vilken minut som helst är helt sjukt!! Men så underbart spännande. Efter en rejält stukad hand på tisdagens punch out blev det verken jobb eller träning i onsdags och jag passade på att ha lite kvalitetstid med Mysan. Det blev lunch på Droskan och julklappsshopping. En dödssnygg ring till mig själv och ett nagellack, även en liten juleklapp ;).

Efter en trög städning med en hand blev det lussekattsknådning, åter med en hand. Finna bullar senare var jag och Eric nöjda! Idag åker Peetera och Niklas mot Norrland och mig! underbart. Dock orolig över vädret men det skall nog gå bra ♥.

Nu vidare mot Möte och sedan en lugn Torsdag med packning inför julledigheten. Missar alltså mina sista pass innan jul .. men efter jul är vi tillbaka starkare och med en fin hand igen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0