En ny favorit?

Söndag ligger rätt högt upp på listan. Innan innebar den mest ångest, bakis och tråkig medans nu gör den mig gott.
Upp till en god frukost, städa lite, fika på skogis (baguette,dricka,kladdkaka & negerboll 70:-, slå det Waynes!)
Sedan plugg i 3 timmar, utsökt kyckling och rismåltid, nyfixade naglar och nu väntar kvällssmoothie med en ny bok - Carolina Gynning EGO woman! Ja, helt klart en dag att ta vara på!!

Pratade med Hanna Green idag, första gången på länge, värmde i hjärtat. I veckan blir det att visa upp sig på gymmet i sina nya hurtiga kläder. Hm.. löpning och gym imon ? Eller punchout, återstår att se.. :)

och jisses titta så välklädd jag är mamma, underställ, dragkedjströja, termobrallor och vinterjacka :) Det ni Halmstad ;)






Kommentarer
Postat av: Jennie

Låter som en härlig dag :)



Kan du inte gå in på eswensson.blogg.se och rösta på mig där, nr 8, till veckans blogg ? Pls :DD

2010-02-28 @ 21:43:04
URL: http://dailylife.webblogg.se/
Postat av: Jennie

Hehe ja jag vet, men det blir liksom aldrig av att jag äter sådär noga. Har för mkt i huvudet för det :P

2010-03-01 @ 20:12:30
URL: http://dailylife.webblogg.se/
Postat av: Fesken

Det varmer att lasa, och ser fram emot sommaren att fa traffa dig. Du ar saknad oss mig, massor.

2010-03-10 @ 15:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0