Helt matt men nöjd!

Utbildningen i Freepowerdance är avklarad och hej och hå vilken fart det har varit på Iksu SPa i helgen!
Idag börjades dagen med ett yogapass och sedan pedagogik fortsatt sedan men ett stillhetspass och ett långt afropass där vi både fått instruera, memorera och svettats ytterligare.
Afro delen blev för mig den tuffaste då jag är van vid hård mycket fysisk träning med start och stoppläge och afro handlar om långa sega rörelser, frigörande rörelser och mycket skak och violdheter vilket min kropp tycker är helt fel och vill ha allt kontrollerat. Vilket betyder att jag fick jobba hårt och jag känner att det gav utdelning. Gruppen var jätte mysig och jag ser fram emot att gå på många pass i framtiden.

Nu känner jag att min kropp verkligen tagit helg och jag har ingen ork kvar ifrån dagens träningspass. Somnade en stund efter en god lunch med kyckling, pesto och tomat och känner att jag skulle kunna lägga mig nu och sova till söndag. Men Ack! Det gör jag inte.. Min favorit dag fredag blev annorlunda från vad den brukar vara och detta måste jag ta igen idag! Deg Deg och åter deg. Och jag måste erkänna att jag längtar till lördagsfilmen börjar för idag ska jag få ostbågar! Ojojoj!

Trevlig lördag!

Kommentarer
Postat av: petra

lördag?! det är tisdag idag och ingen uppdatering.. du gör mig besviken

2010-02-10 @ 09:29:22
URL: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0