Home sweet home..

Veckan har varit bra hektisk och jag var grymt laddad för helg. Men innan jag kunde avnjuta den fick jag utstå en hel del.. exempelvis en väldigt stressig torsdag och jag hann inte äta... detta kan ha resulterat i en aning förvirrad Emelie.. En ny övning på Totaltraining.. Benböj och sedan kasta upp en medicinboll mot väggen, ta emot och göra benböj. Låter väl kanon.. ja det tyckte jag och passet drog igång och jag skulle visa alla övningar.. dock slutar det med ett stort hål i väggen och jag visste inte riktigt vad jag skulle ta igenom... Några kilos medicinboll och gipsvägg, kanske inte heeeelt hundra. Annars är Total training helt underbart och jag älskar det verkligen... Mitt dåliga kostintag denna dag resulterade även i en matt Emelie på punchouten men deltagarna desto svettigare, va bra det löste sig allt :)

Lördagen har spenderats med Ida och vi har haft grymt mysigt. Spenderat timmar i stan med dålig lunch? anyway.. sedan lagat god mat och hallonpaj såklart. Eric är i Piteå och jag saknar honom :(


Oh, min nya skinnjacka i lööööve her.


Kommentarer
Postat av: petra

vad fin jackan va!!! ny tröja också?? jag vet att du också finns där duvan, logga in på skype oftare!!! vi har inte pratat en endaste gång ju:( är typ alltid inne från 18-21

2010-02-24 @ 20:38:53
URL: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0