Nu är man ledig ett tag.

Tentat.. Ja ni!. Tror inte det var många som gick ut från Östra Paveljongen idag med flaggan i topp. Jag var iallafall inte en av de få som gjorde det. Efter att blivit väldigt arg och råkat haft sönder en tallrik hittade jag den rätta andningen och bestämde mig för att inte bry mig mer om det. Jag vet att jag pluggat som ett djur och förtjänar ett godkänt men personen som gjorde tentan verkade ha gläömt att vi är IVP:are och inte Kemister.. Vi får se. Kan alltid hålla tummarna och hoppas på att jag nailade den med marginal! Men so what? Alla försök är bra försök och jag är stolt för jag kämpat på!.

Blev lite eller rätt mycket storstädning, luckor, lådor, skåp, golv väggar. You name it.. Fint blev det! Nu vankas det snart finbesök från Dalarna och vi hoppas att grovjobbet gjort sitt så vi med gott samvete kan ta emot en och annan damkulla och mas.

Laddar om batterierna med lite sömn och sedan blir det FREEPOWERDANCE på Iksan!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0