Onsdag är redan här, 2 dagar tills fredag

Nyss hemkommen från skolan, vätska och prestation.. Ansiktet, näsan alldeles rött. Det sticker något förfärligt i låren och inte ens en stor vinterjacka kan hålla kylan borta!! Känner att jag väldigt snart kommer tröttna rejält på denna kyla! Dock skall mamma skicka upp mina längdskidor så snön i spåren okej, men denna kyla no way!!

Det blev ingen dynamic i går då jag behövde lite sömn och vila upp mig men idag fick jag sista platsen på Total training passet ikväll och jag är Taggad till tusen. Innan dess blir det plugg och babysimsmöte.


 
Skridskor alla hjärtans dag.




Nytt utsökt recept!
- Stek lök och champinjoner
- Stek köttfärs och krydda med Basilika, vitlökspulver och svartpeppar
- HA (inte he ;) i soltorkade tomater, avakado och feta ost
- Cream fraice.

Rulla in röran i tacobröd och sedan stänk lite sweet chilisås på och fetaost.
In i ungen tills brödet fått lite färg och sedan Enjoy!

Det var min kvällsmat och lunch idag :)


Kommentarer
Postat av: Ida

Haha HA i! Mycket viktigt! ;)

Jag ska lungan prova ser muuuumsigt ut!!!

2010-02-17 @ 14:18:54
Postat av: Anonym

Det skall vara sweet chili och inte sweet and sour skrev fel :D

2010-02-17 @ 14:23:27
Postat av: Ida

haha, vi åkte också skridskor där på alla hjärtans dag, synd vi inte stötte på varandra,väldigt mysigt:)

2010-02-19 @ 20:16:41
URL: http://idahjartaumea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0