Tillbaks

Nu är det mycket på mitt schema!

- Fixade naglarna idag, mycket fina!
- Planera Gala
- Planera Punchout pass
- Planera Total training
- Planera kampsportsdagen
- Förarbete till Babysimsmötet
- Svara på enkät från Koordinator
- Svara på Catalinas Brev
- Boka tid för handlening om praktikplats
- Maila kursplaner till Usa...

Och listan fortsätter.. Detta skall se ut som en liter ursäkt för dålig uppdatering. Godkännes ? I hope annars går jag in i väggen ;)

Helgen har varit mysig med Familjen Sens ♥, hann med ett morgonspinningspass på fredagsmorgonen sedan jobb från 9.30 - 16.00 på MQ, och jag trivs som fisken i vattnet. Sedan Tacos mys med Sensarna :)
Lördag och söndag, babysim praktik, middag och skidskytte and shopping och jag har hittat min skinnjacka, to die for!! Bild kommer ;)
Söndag alla hjärtans dag. Skridskor med Eric och mysig middag. En bukett fina rosor :) underbart.

Nu rullar det på igen. "Ledig" idag alltså inga föreläsningar.. Fixa naglarna som sagt, nu blir det plugg innan det blir träning, kan bli Dynamic om jag hinner annars löpning. Mina ben är möra sedan gårdagens benpass men skall nog gå vägen. Sedan ett punchpass. Gårdagens gick grymt bra och energin i rummet igår skulle räcka till att förse alla studenter med gratis el för ett år tror jag! Samma effekt idag!!

In på banan igen, jag har ingen tid att spilla! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0