Total (tierd) training

Avklarat Total Training passet och förstår verkligen varför folk skall ha träningsvana för passet var tufft. Visst kan en nybörjare med klara detta galant med lite vinnarskalle men det var tufft och jag är riktigt nöjd.
Det gäller att hitta den känslan att aldrig vilja ge upp och bara vilja ge mer och vilja utvecklas ständigt - deliberte practice. And i did. Efteråt kan jag inte ens förstå att jag kan stå upp på mina ben men jag är hel nöjd och är laddad och motiverad inför mitt egna pass imon!

Nu väntar jag på att världens bästa innebandy spelare skall komma hem, nämligen nr 22 i Thoréngruppen och han skall få vår favorit serveras. Hallon,banan och kiwi smoothie och leverpastejsknäckebröd. Om det är tillräckligt nyttigt för oss idrottare återstår att se imorgon på kursen. Känns dock skönt att vi som tränar vi kan äta det mesta, kan till och med undvika allt i fullkorn om vi vill, men det är ju mycket godare så i´ll stick to it. Kostfibrer ni är nu mina favoriter.
 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Jennie

Haha ja fan man blir ju fröbannad:P



Ja här är snö överallt verkligen. Går inte parker någonstans typ.

Nej förstår det :P Vad har du gett dig in på xD

2010-02-03 @ 21:18:48
URL: http://dailylife.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0