Upp och hoppa

Uppe tidigt som vanligt och inväntar att Eric skall ta sig upp så vi kan promenixa. Något som dock beskymrar mig är att det är sjuktigt dyrt att ta sig hem! Letar resor till Påsken och det billigaste är ca 1200 och det är sittplats fram och tillbaka minst 18 timmar! Känns mindre okej! Varför blev det så långt hemifrån undrar jag ibland.

Hur som.. Väntar och hoppas på svar på MQ nu, är bra ivrig och så måste jag hinna göra en ny passskiva, Snart kommer mina deltagare kunna varenda låt, vet inte om det är positivt eller inte.. ;)

Vidare med dagen, nu tänkte jag bege mig ut i snödrivorna! Laddar för eftermiddagens TOTAL TRAINING. Första passet på Iksu, spänningen är olidlig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0