Belive

Gör det, det gjorde jag och vips, efter en lång bön, ringde en hyresvärd.
Hela veckan  har jag gått och svurit över att vi aldrig får en lägenhet, framförallt inte de super fina på Berghem :(. För några veckor sedan svarade jag på en annons på blocket, men den snubben hörde aldrig av dig så i torsdags bad jag till herren om lite hjälp, kände mig lite girig då det finns så många som behöver hans hjälp framför mig. Men att han höll tummarna för mig krävde jag och idag när jag verkligen tröttnat på allt letande ringde en hyresvärd och erbjöd oss en 3:a på Haga, 75 kvm. Eric ska kolla på den på måndag, håll tummarna!!

Eric har kört och inte ringt en enda gång, vad tycker vi om det?, Jävligt kasst!




Kommentarer
Postat av: Ida

jag håller tummarna för er!:) men haga, det är ju lite långt bort:P

2010-01-04 @ 15:28:47
URL: http://idahjartaumea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0