Det ljuva livet

Ibland är man bra nöjd över sin situation och ibland inte.. Det gäller att både uppskatta sina medgångar och motgångar för att lyckas tycker jag! För tillfället är jag väldigt nöjd med min situation och mig själv. Många bitar faller på plats och man tillåts pusta ut ett tag. Visst är inte allt optimalt men fokuserar man på det blir man aldrig glad..

Idag var jag på Total Training utbildning på Iksu som jag från och med nästa torsdag skall bli instruktör i! Sweet deal. Det är ett högintensivt pass med fokus på rörlighet, styrka, hög intensitet mm. 4 stationer med 3 olika aktiviteter i varje. Man arbetar 24 min i sträck, 6 min per station utan vila. Sen är det bara att vara grymt nöjd, det är nömligen grymt jobbigt! Märkte det idag, trots att jag var sjuk, inte bra men det var ju så kul.. Ajaj!.

Fick ett samtal från MQ om extrajobb och på fredag bär det av på intervju, grymt nöjd!.
Kemin blir bara värre och värre men idag tänkte jag bara fokusera på att vara nöjd, för det är jag!

Efter tentan nästa tisdag skall jag dyka ned i de gamla fysiologipapperna, lite träningsprogram skall fram! :)
Åh vill bli frisk nu, vill köra freepower, dynamic, Totaltraining, Elvias Fredagsspinning, punchout, springa lite och åh jaaa gymma.. Har inte tid att vara snuvig :)


Livin the dream!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0