Full fart!

Började dagen med stadig frukost, det var redovisnings dags och för en gångs skull kände jag pirret i magen och var lite nervös. På plats flöt det på och jag är nöjd med min egna prestation och alla mina andra vänners på prestationer :), Good Job! För de som inte känner till det arbetade jag fram en utbildningsplan för att få fler kvinnor in i tränar och domar positioner inom karate.

Vidare hem för att äta lunch och sova ett tag. Att vara föreläsare är tufft... Vaknar upp och det är full fart mot IKSU. Mage & Rygg på schemat eftersom Freepowerdance satt sina spår i resterande kroppsdelar.. Träning tillsammans med gamla goa Bo!
Hem för att käka  Erics (Antar att det är Evas ;) underbara brocolli och bacon gratäng..mmmm det är en sådan rätt som man bara fortsätter och fortsätter att äta av. Till sist äter man ut formen.. Aj aj!

En timmes promenad med My i Vinterkylan och Inger hängde med i luvan såklart.

Till framtiden.. Ganska så snart börjar nästa kurs, Näringslära och kost.. Fruktansvärt intressant.. Beställde nyss en av böckerna och längtar tills jag får gräva ner mig i dem.. Dock hittade jag även schemat som glatt informerade om 3 tentor och x antal labbar och seminarium.. Beräkningar, metabolism, digesion.. det är bara förnamnet. Bäst jag somnar.. passa på innan plugget drar igång på allvar igen!..

Sweet dreams..
 

 


Kommentarer
Postat av: petra

jag vill också ha broccoligratäng!!!!

2010-01-14 @ 09:50:21
URL: http://ppetraa.blogg.se/
Postat av: petra

asså emelie, uppdatera minst 2 ggr per dag!!!

2010-01-15 @ 09:06:51
URL: http://ppetraa.blogg.se/
Postat av: petra

fortfarande ingen uppdatering!!! Det är på det här viset man slutar att klicka in på din sida emelie persson! UPPDATERA BUMS

2010-01-16 @ 11:41:04
URL: http://ppetraa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sista gången jag tittar in här nu! BAJS på dig

2010-01-17 @ 10:55:44
URL: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0