Hem Ljuva hem!

Jisses, har fortfarande lock för öronen! Smärta. Hur som helst Eric mötte mig med öppna armar på Umeå Flygplats och vi åkte glada hem. På flyget mötte jag både den ena efter den andra, otippat.
Hem för ett kärt välkomnande av min trötta iller som inte vek från min sida resten av kvällen!.

Måndagmorgon, goood frukost och sedan fick vi ett ryck och städade ur lägenheten på gamla kläder  och annat krafs. i like the new (same) appartment ;). Vi har även beslutat oss för att ge vårt boende en ny chans ;).

Vidare till kvällen som innebar 3 långa timmar HLR i Tavelsjö. Pust man var aningen trött men det var intressant och det fortsätter 3 timmar på torsdag sedan bär det av mot Övik för babysimsutbildning. Det är jag och två jätte trevliga tjejer till så vi kommer nog få riktigt roligt. I och med den fullspäckade dagen hann jag inte med någon träning, ack ack men idag blir det Elviras Dynamic Training, yeeeees!


 



Nu skall utbildningsplaneringens stavfel rättas till och sedan blir det skolan tjohej!.

It feels good to be home


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0