klippa klistra radera & lägga till

Hela morgonen har jag suttit på mitt rum och pluggat. Blir aldrig nöjd. En egenskap som fäljt med mig heeeela livet tills nu är att jag gör allt så fort vilket kan ha resulterat i ett och annat slarvfel. Denna gången skall det inte bli så men hur noggrann får man vara? Hur som helst saknar jag en bok som jag behövde kolla upp en sak i så det verkar vara nog med plugg för idag. Skönt!

Vad händer idag? Varje dag är fullspäckad men inte idag, men idag är allt stängt så här sitter man, triiist. Önskar man hade en liten koja där man kunde bjuda in kompisarna på fika. Känns mindre skoj att sitta i mitt lilla rum...

Återigen sitter jag och klurar på framtiden.. Praktik i Chicago? Ja vore inte helt fel dock vad gör jag av min Eric i ett halvår? Gömmer han i en gardrob med Inger*? Ja kanske ;)

Nu blir det kyckling, mumma!





Skulle kunna välja mig vid att ha en sjukt rolig praktikplats på dagarna, shoppa och fika på stora malls på eftermiddagarna, träna på fantastiska gym och på helgerna åka till Jackies lakehouse i Wisconsin och dricka öl och snacka skit med alla. Åh älskar livet i Chicago!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0