Mrs Lonely

 

Jaha då var man ensam igen,
Eric och Inger åkte nyss mot Dalarna och jag blev ensam kvar. Ack! Jag går och stänger alla dörrar så att inte Inger kan springa in men hon är inte här :/ Lustigt.

Min vistelse än så länge har varit underbar. Träffat många av mina kära vänner och min familj och släkt. Det är läskigt hur rätt det känns att vara hemma-hemma och det är inte mycket som får mig att vilja åka tillbaka till umeå.. Tur att man har ett bra jobb på Iksu, rätt utbildning, Eric och Mysan, sandy, Bosse och Ida. Och Inger förstås men hon hänger ju jämt med mig så hon har inget val hehe.

Jag går mest och längtar till framtiden och jag hoppas på ett extra extra jobb i någon klädbutik till våren, inse att efter jag är klar med utbildningen kommer jag inte vara så sugen att ta vilket jobb som helst utan då vill jag jobba med något jag utbildat mig till så nu är det dags att jobba på.

Nyår firades på Skånegatan med utsökt middag, Sandra är sådan underbar värdinna, all cred to you!
Ikväll kommer min lilla Peteera hit och då blir det mys som alltid. Kan inte tiden bara stann ett tag så jag kan får vara hemma ett tag till. (och att Eric kunde komma hit på en timme?)

till en annan nyhet. Eric körde iväg med mitt legg, mitt bankkort och mina nycklar så här är jag fast på brogård, YAY!





Kommentarer
Postat av: Mysan

Meeen äre inte mina favoriter så säg! :)

2010-01-02 @ 14:45:44
URL: http://mysanw.blogg.se/
Postat av: Eric

Är ju bevisat att du inte ska ha ett eget kontokort efter senaste ullareds vistelsen ;) puss

2010-01-02 @ 21:28:37
Postat av: Sandy

Sötnosen då! :) Och Mysan, de är faktiskt mina favoriter också;)

2010-01-03 @ 17:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0