Promenixen

Nyss hemkommen från en långpromenad med mamma i kylan brrrrr. Men det blev mycket snack och det gillar vi ;) Helt plötsligt får jag ett samtal från min underbara Jackie och kunde inte låta bli att le hela vägen hem tills jag kunde ringa tillbaka. En laxbit senare hade jag henne på tråden och började smida planer inför sommaren i Chicago förstås, cant waiiit.

Förövrigt laddar jag för morgondagen som skall spenderas med Oscar och sedan med mina eminenta damer, Sandy, Olle och CC, smaskens!

Jag och mitt framtidssnack.. Framtiden ser ljus ut iallafall, som alltid.
Våren, mycket sol har jag bestämt så jag kan ut och springa och promenera ostört från oväder.
Det blir lite slit på ICA och förhoppningsvis i en klädbutik, billigare kläder - YAY! Givetvis ska jag hålla så många pass jag bara kan på IKSU! Längtar dit så sjuuuukt mycket. Flera nya pass är på ingång och  jag är så sugen på dem.

Nu blir det att vinna över mamma på skippo, igen. :/ Hur stor är chansen att man får en sistaminuten klippning på Annen Etage imon? Och hur mycket kan man egentligen sakna någon innan man tuppar av??






Kommentarer
Postat av: Isa

Hej tjejen! Det var finemang i Spanien. Hoppas du har haft det bra hemma under lovet. Jag vet endast den jag sa till Simon som han vidarebefordrade till dig, det är den bästa jag vet iaf. Det är värt lite extra för hon har riktigt bra kvalite och de varken lossnar eller spricker eller något på fyra-fem veckor.! Hoppas vi ses något snart! Kram

2010-01-06 @ 21:50:00
URL: http://isabellehellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0