Punchout x 2

Upp med tuppen igen för att plugga och sedan vidare för att hålla punchout för minerva, ett gäng gymnasieelever om jag förstått det rätt :).
Vidare på möte om vår Idrottsgala och sedan pass igen. Kvällspasset var fullsmockat och vi körde på av bara farten. Är tveksam om jag själv hade velat köra mina pass, de verkar vara grymt tuffa. Men å andra sidan, alla som kommer på mina pass är tuffa själar ;).
Klockan slår 19.15 och passet är slut men lilla jag har ju inte fått träna så mycket så jag SPRINGER till England (em sal ;) för att hänga med på 70 min fysträning. Grymt bra träning, gillar det.. men vissa gympa liknande saker får jag lite svårare med hehe.. Långsam promenad hem till en smoothie och ett ägg..

Dock åkte jag på en släng sjuka i natt, usch usch...Vaknade upp med halsont, huvudvärk och förkylning.. Jag fick ordinerat vila av Eric och ingen skola... Illa för mig som MÅSTE hänga med på lektionerna, tur att  man har ett gäng finingar som kan hjälpa mig.

Så nu andra planer, ingen träning utan lugnt plugg och ikväll hemmagjord pizza och snabbacash med Eric, Palmer och sandy.




Balen -2007


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0