Så här kul är det...

att vara sjuk.

Det enda som visas på tv är 7th heaven och hur bra är det på en skala?
Jag bli förövrigt rastlös och vill shoppa.. Min baby, alltså väskan jag kollat på finnes på Åhléns men kostar 1395:- Den perfekta väskan men inte för en student med begränsad inkomst och där kommer mina planer in som jag så noga smider. EXTRA JOBB. Iksu är en fin arbetsplats som jag ALDRIG kommer byta bort, endast om någon under pistolhot tvingar mig. Jag älskar iksu med stora bokstäver, personalen, arbetet och stället i allmänthet. Finns nog ingen bättre arbetsplats.. Men varför i Umeå? Jag kanske borde utveckla en syster till Iksu i En stor stad istället så jag inte blir av med det när jag flyttar!

För er som inte känner till IKSU är det vår underbara träningsanläggning i umeå med flertalet egna idrottslag ex damerna som spelar i högsta division i Innebandy och rockar! Vi har beachvolley lag, innebandylag, kampsortsklubb, basket, fotboll squash, badminton möjligheter, Golfsiminator, bassänger, flera olika former av step och aerobic, minst 8 spinningpass om dagen, kampsportspass, flera danspass och stationsträningspass. Eget spa, naprapater och sjukgymnaster, frisör och restaurant  mm. och verkligen mm. Personalen är klockers och ja ni har säkert fattat, det rockar verkligen!

Sen kommer vi till mitt andra jobb ica där jag inte jobbar så mycket och inte trivs så bra på heller, jobbar även bara en helg i månaden vilket ändå ger 2000:- ut i månaden men hade viljat jobba mera så då kommer mitt nya projekt.. Ett extra jobb till.. (ersätta?) Söker på alla möjliga intressanta och jag har nog några trådar som jag kan dra i lite extra. Ja jag har nämligen lagt på min charm och hoppas på en intervju snart.

Shopping och ja underhåll mig som är sjuk??!





Shopping i USA -08


Kommentarer
Postat av: petra

skriv om vårt samtal!!! jag förgyller ju förfan din dag!!!

2010-01-22 @ 17:12:24
URL: http://ppetraa.blogg.se/
Postat av: catalina

ÅÅÅHhhh va ja saknar IKSU!!! attans att de inte finns sånna ställen överallt!! Hoppas du e bättre snart Halland=) Ja har varit småkrasslig i snart en månad...rekord länge utan träning=( vi höööörs!kramkram

2010-01-23 @ 09:21:43
URL: http://catalinaiume.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0