Sista dagen

Då var det dags att åk hem.. Efter snart 3 veckor i Strawtown är det dags ttt åka hem till man och djur.
Dagen började med gudstjänst och sedan har jag spelat spel och sett på Mio min mio med mamma.
Igår vankades det kalas för fulla muggar. Kvällen blev som vanligt stökig men mycket rofylld och alla grät av skratt.. Bara Peeteera inte avslöjar Perssonssläktens alla henlighter ;)
Nu blir det att äta (lite?;) tårta för sedan bär det av hem och där serveras det aldrig sådant.. men tur är väl det så man får plats i alla nyinhandlade kläder ;)

Vem vet kankse tar ett tidigare flyg hem så jag kan se på film med Eckan ikväll ;)?
Imorgon blir det att åka och handla GOOOOD frukost. Tänk er, massor med ost, skinka, bröd, fil, flingor och brämhultsjuice! Det är det jag lever för. Fortsätter sedan att mysa med min älskade Inger som jag saknar så sjukt mycket och min karl såklart. Sist men inte minst IKSU. Finally, kommer träna arslet av mig! Punchout på schemat med Sebastian, bäst efter mitt ;). Gaaah, kommer bli sjukt kul. Saknas jag i skolan, hemma eller helt enkelt bara är borta så vet ni vart jg kommer hålla till närmsta veckorna, älskade IKSU


Min älskade inger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0