Sista gången

Igår var sista dagen på ICA Berghem om jag får jobbet på MQ, håller verkligen tummarna. Annars gick passet väldigt bra på ICA och allt fungerade som det skall förutom en sak. Och det är tack vare detta som jag inte gillar idén med att jobba en helg i månaden - mycket kan hända på den tiden. Och det gjorde det minsann! Nya kassor och en massa nya knappar. Bandet rullade aldrig och jag insåg att jag måste ju hitta en knapp så det startas? Så jag tryckte på de knappar som var närmst men inget händer. Efter ett tag kommer Securitas och polise in, kul då hade jag larmat till dem istället för att få igång bandet, Nice där!!

Efter jobbet mötte jag Sandra och vi gick hem och lagade god pangasius filé och hallonpaj till efterrätt, smask!
Efter en hel kväll var det dags att sova. Sandra tog mitt jobb pass idag på ICA och jag har pluggat nästan hela dagen och lär fortsätta för jag skall Spika tentan på tisdag om det så är det sista jag gör!!

äntligen träning imon igen.. Börja med ett nice punchoutpass, tisdag vill jag träna Freepowerdance på onsdag vill jag träna Totaltraining, åh vill göra allt!, Kan man det tro? Vi får väl testa.. Ser hur många olika pass jag hinner köra denna vecka :):)


Åter till kemin.





Kommentarer
Postat av: Ida

håller tummarna för dig imorgon tjejen! :)

2010-02-01 @ 11:48:01
URL: http://idahjartaumea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0