Skrivkramp

Vad ska vi med all denna snö till?? Kan ju knappt gå ut.. Vilket jag inte heller gjorde i morse utan satt mig och plugga  timmar direkt. Helt plötsligt stod Anja och Niklas och i dörrn och vi skulle ut till Frösakull och träffa Anjas hund Milton. Underbaraste skapelsen någonsin. Där mös vi ett tag, var ute på långpromenad i snöoväder och njöt.
Hem för att fortsätta med studierna och här sitter man än. Men ju mer jag sitter desto närmre kommer jag slutet!

Gårdagen var jätte rolig. hämtad av syrran för att åka till Hanna Morris, Bröllooooooooopsklänningar. GaaaH! Hon ska gifta sig, jag vill meeeee. Vill vara så fin! Åh så fin!
I  3 timmar poserade hon i klänningar tills vi hittade den perfekta, faktiskt den jag valde ;)
Nöjda och ivriga blev det kinamat och bloggfixande.. Den är inte helt klart men inte långt ifrån.

Vidare kom Sofie Wennerholm, en gammalgoing och vi käkade på Wild West Steak House. och vi lagade vårt egna kött på en stenbit som var 400 grader varm, det ni! Hem för att sörja över lägenheten vi inte tog och söka nya!.
Tillvåren, då kommer våra gobitar!

Snart så, inte kul eller kul kanske? Petra flyttar till Oslo igen, Jag älskar oslo och petra så jag borde hälsa på ofta right? Men hon missar Piglets födelsedag :(

När katten är bosta dansar råttorna på bordet? Nej tror mest vi saknar varann!♥






Obs, ingen av klänningarna är den hon valde ;)


Kommentarer
Postat av: Sofie

NU hittade jag äntligen hit :) ska bli spännande att följa dina upptåg! kram S

2010-01-06 @ 22:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0