Tisdag och onsdag i ett svep

Gaaah lite träningsverk efter måndagens punchout, härligt. men trots det var jag och eric uppe vid halv sju för att spinna igång tisdagen.. Kemin fortsätter, opolära och polära, jonbindningar och löslighet.. Ja vi får väl se än sålänge har jag Sandra som viskar alla svaren innan läraren ens sagt dem så det kan gå vägen ;).
Gårdagen innehöll ett hårt benpass med Sandy och ett ännu värre punchout pass för dem stackare som valde att dyka upp igår.. Men vilket tempo och vilken glöd. Imponerad.. verkar som det inte är särskild många som degat över lovet trots allt.. Idag blir det punch igen.. hehe en hel vecka med mig.. känns som det kommer bli många umebor som har ont i kroppen resten av veckan.

Peeeteera saknar man ju givetvis.. Önskar hon bodde hos mig.. Hon har ju bott i ett matförråd hos mig innan så varför inte städskrubben nu, den är större än skafferiet ;)

Nu blir det lite lunch måste orka med alla kemifilijockser.. Sedan vidare mot Iksu och mathandling med göbben
Förresten var det någon som går huset vid sjön igår kl 21.00 på trean? Rätt konstig va?? :S










Kommentarer
Postat av: Sandy

Vi kommer igenom kemin tillsammans;)

2010-01-20 @ 18:07:33
Postat av: petra

saknar ju dig meeeeeeed

2010-01-21 @ 21:33:47
URL: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0