Träning och vinst

Kost&näring.. kan både bli tufft och lätt.. Får vi behålla föreläsaren vi hade idag går det galant för hon var otroligt duktig :). Kemi idag och det var logiskt fastän jag fuskat mig igenom högstadiets kemi...

Hem och en väldigt oglamorös middag - köttbullar, pasta, ketchup och rivna morötter Men ett desto mera laddat punchout pass på Iksu. Tufft som attan och det märks att man legat på latsidan under jul. Men som vanligt roligt så det är bara at köra på.

En seger för Thoréngruppen mot UIK och min nummer 22 lyckades hitta kassen ;).
Nu vidare mot sängen.. Imorgon blir det fullspäckat.. Spinning 07.00, föreläsning mellan 9-11. Stan med tjejerna :) Och sedan gå på freepowerdance och sedan avsluta med att hålla Punchout.
Tur att Iksu är så nära hem och att jag trivs där så bra så det känns som att vara hemma!!
 





Har en del projekt på gång.. vill dela med mig.. men får inte säga för mycket.. men lovar att återkomma :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0