Tummen upp

Intervjun gick kanon och är jöäte nöjd. Längtar tills början av veckan då jag skall få svar om jobbet. Chefen var jätte trevlig och tänk er med kläder jag kommer att få umgås med varje dag om jag får jobbet - det är liiiivet.

Eftersom jag gjorde en god instats borde jag belönas. Precis, lite shopping, inte så lite heller 8 par skor! Och då tänker du så där. ADDICTED, SHOP-O-HOLIC. Men nej. Wedins hade nämligen rea och först hade de säkt alla skor till halva, sedan 75 % och nu var det halva priset på 75% av det ordinariepriset så 8 par skor kostade mig 700 :-. Och de skulle egentligen kostar 4890:-. Det kallar jag en bra deal.

Nu blir det plugg och sen, ja jag behöver inte säga mer va? TACOS

  
En MYCKET trevlig förmiddag


Kommentarer
Postat av: petra

mmm massa shopping!!! sånt gör mig gladig

2010-01-31 @ 08:26:30
URL: http://ppetraa.blogg.se/
Postat av: catalina

Åh!!!ja vill åsså shoppa skor!!!ge mej ett köpcenter!NU!lycka till på tentan!

2010-02-01 @ 09:29:00
URL: http://catalinaiume.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0