Viva la Halmstad

En hel dag idag. Började förmiddagen med en lunch med Farmor. Joss, inte så gott ändå trist. Efter en stund med henne kom Oscar gående och jag bytte arm och krokade vidare med han till Roberts Coffee där det blev många djupa samtal?. Fortsatt lämnas jag över till CC Sandy och Olle. En fullspäckad dag på staden med shopping och fika.
Inköpen idag blev en jeansväst, ett par byxor och en väska! Trevligt.. Kan shoppinglyckan fortsätta imon? Kanske. Hur som helst blir det nya utmaningar. I Februari hoppas jag på att gå en FreePowerDance-utbildning på IKSU. Det innebär:

Freepowerdance - total helhetsträning

Freepowerdance® är en fusion av olika fysiska träningstekniker som ger din
kropp den optimala träningen och väcker din inre uppmärksamhet.
Upptäck och balansera dina olika förmågor; att vara smidig och koncentrerad,
dansant och avspänd, explosiv och kraftfull samt ha kroppskontroll och vara öppen i sinnet.
Bakom konceptet ligger genomtänkta kombinationer och övningar som
bidrar till deltagares allmänna inre och yttre kraft Första delen FLÖDE är
inspirerat av yoga där vi tar in energi och närvaro i kroppen och sinnet.
KRAFT har tekniker lånade från kampsport och afro varvat i en underbar och
intensiv kombination där vi släpper taget om spänning och frigör ny energi.
Avslutande delen STILLHET undersöker ett långsamt rörelsemönster och
meditativt tillstånd som tömmer huvudet och väcker hjärtat.
Träningseffekten är mycket allround och effektiv tack vare de kontrastrika övningarna .



Det är nog något för mig om annat en välbehövd utmaning! Kanske även en spinningutbildning om allt går som planerat. Åh nu vill jag tillbaka till Umeå igen.. Vissa saker drar en tillbaka ;) ....


 
Sandy, Olle & CC


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0